Nu lid worden!

U bent al lid
Dan heeft u een toegangsbewijs ontvangen. Deze kunt u scannen bij de kassa van de IJsclub om toegang te krijgen tot de ijsbaan. Wij kunnen in het systeem zien of de betaling van het lidmaatschap is voldaan.

U bent nog niet lid
U kunt aan de kassa een toegangsbewijs kopen. Hiermee heeft u direct toegang tot de schaatsbaan. De kosten hiervoor zijn voor de jeugd (tot en met 15 jaar) €1,50 en voor volwassen €2,50.

Wat zijn de kosten voor een lidmaatschap?
Jeugdleden (tot en met 15 jaar) €1,50 en volwassenen €2,50.

Word je lid tijdens het schaatseizoen, dan zijn de prijzen voor jeugdleden (tot en met 15 jaar) €3,00 en voor volwassenen €5,00.

Locatie en openingstijden

Wat is de locatie van de schaatsbaan?
U vindt de ijsbaan aan de Vosbergerweg in Heerde, nabij huisnummer 40.

Wat zijn de openingstijden?
Als de conditie van het ijs en de weersomstandigheden het toestaan is de ijsbaan dagelijks geopend van 13:30 uur tot het donker wordt. Liever in de ochtend de ijzers onderbinden? Dat kan, maar dan is er geen toezicht op de baan.

Help, ik ben mijn pasje kwijt. Kan ik nu wel schaatsen?
Heeft u reeds een lidmaatschap, maar bent u het pasje kwijt? Het is mogelijk om bestaande lidmaatschappen te controleren bij de ingang van de schaatsbaan.

Hoe kan ik lid worden?
Wilt u vandaag lid worden en gebruik maken van de schaatsbaan? Dan kunt u een lidmaatschap kopen bij de kassa van de IJsclub.
Daarnaast is het mogelijk om middels een inschrijfformulier en incasso machtiging lid te worden van IJsclub Vosbergen.  Op deze pagina kunt u het lidmaatschap aanvragen.

Lidmaatschap opzeggen
Wilt u het lidmaatschap opzeggen? Gebruik dan ons opzeggingsformulier

Ijsbaan gesloten