Nu lid worden!

Nieuws en actualiteiten

Klaar voor de ontvangst van Koning Winter

Datum: 08/01/2014

De winter wil nog niet echt op gang komen, maar de enthousiaste leden van IJsclub Vosbergen zijn er al helemaal klaar voor.  Sinds ruim een jaar waait er een frisse wind door de 2900 leden tellende vereniging hetgeen onder meer heeft geresulteerd in een geheel nieuwe bewegwijzering van en naar de ijsbaan.

Op de foto toont het bestuur het resultaat van hun inspanning. Een andere grote sprong voorwaarts betreft de nieuwe lidmaatschapspas met de inning van de contributie door middel van automatische incasso. Daarmee kan de club veel tijd en geld besparen, waardoor de prijs van het lidmaatschap aangenaam laag kan blijven. Laat nu Koning Winter maar komen! De ontwikkelingen bij de actieve ijsclub Vosbergen kunnen gevolgd worden via Facebook, Twitter (@ijsvosbergen) of via de compleet vernieuwde website: www.ijsclubvosbergen.nl.

Ijsclub Vosbergen
Ijsbaan gesloten